حـــــرف حساب

حرف حساب داری اینجا بزن . . .

حـــــرف حساب

حرف حساب داری اینجا بزن . . .

پاسخ عسگراولادی به نامه اصلاح طلبان:

پاسخ عسگراولادی به نامه اصلاح طلبان:
 چرا به انتخابات 88 تهمت تقلب زدید؟








حبیب الله عسگراولادی با انتشار نامه ای سرگشاده به نامه تشکرآمیز اصلاح طلبان درباره مواضع اخیر خود، پاسخ داد.
چندی پیش عسگراولادی در اظهاراتی موسوی و کروبی را گرفتاران فتنه خواند و گفت سران فتنه آمریکا و انگلیس و رژیم اسرائیل هستند و این دو خود گرفتار فتنه شدند. این موضع با استقبال گسترده برخی محافل داخلی و خارجی مواجه شد وجمعی از اصلاح طلبان نیز با انتشار نامه ای خطاب به وی از این موضع او استقبال و تشکر کردند.
روز گذشته عسگراولادی با انتشار نامه ای شش بندی و سرگشاده به نامه این 7 اصلاح طلب پاسخ داد.
وی در نامه خود آورده است؛«بنده در دوران دولت اصلاحات باب گفتگویی را با ارگان دولت و نیز با دبیرکل محترم حزب حاکم باز کردم اما متأسفانه آن باب را بستند. کار به جایی رسید که در انتخابات سال 88 باب اردوکشی خیابانی و زنده باد و مرده باد باز شد. این باب را گشوده و مفتوح باید بدانیم و براساس خردجمعی مردم سالاری دینی را نهادینه کنیم.»
در ادامه نامه آمده است؛ «امام (ره) فرمودند؛ «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا گرفتار استبداد نشوید» ما این آموزه الهی را رها کردیم و در فتنه سال 88 برخی از دوستان به جای پشتیبانی از ولایت فقیه تابع گام به گام آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شدند که بزرگترین تبهکاری سیاسی در کشور رقم خورد.»
عسگراولادی در ادامه خطاب به اصلاح طلبان می نویسد: «بنده سؤالم این است دست اخلاص، مودت و صداقت رهبری را چرا اعتنای لازم نکردید و رهبری را در این وادی یاری نکردید. رهبری حتی حضور یک سرباز را در خیمه انقلاب غنیمت می داند اما متأسفانه وقتی بخشی فوج فوج از این خیمه خارج شدند و اکنون که عزم بازگشت دارند نمی خواهند با اعلام آن دوستداران انقلاب را خوشحال کنند ولی اکنون صراحت لهجه و بیان و قلم ضرورت دارد لذا برادرانه توصیه می کنم رهبری معظم انقلاب را فصل الخطاب و قائمه این نظام بدانیم و برای پیشرفت و توسعه کشور همکاری نمائیم و مطمئن باشیم وحدت و اقتدار ملی ایران اسلامی تقویت خواهد شد.»
وی در بخش دیگر از نامه خود می افزاید؛ «حرف ما این است که چرا در سال 88 نتایج انتخابات و رای مرم پذیرفته نشد و بر آن مهر «تقلب» زده شد. چرا به دهها هزار نفر از برگزارکنندگان انتخابات که همه ساله امین مردم بوده و هستند و در اجرا و نظارت، انتخابات را کنترل کرده و می کنند تهمت عدم امانت داری زده شد.
چرا اجازه داده شد دشمن در صفوف متحد ملت رخنه کند و برادری و وحدت ملت را تبدیل به دشمنی و کینه توزی و انتقام جویی کند. اینها گله های ما است. اما با همه این بی مهری ها بنده می گویم جلوی ضرر را از هر کجا بگیریم منفعت است. برگردیم به دامن پرمهر ولایت، برگردیم به مسیر واقعی ملت هیچکدام ضرر نمی کنیم.»
 



گروه وبلاگ نویسی جیپا313

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد