حـــــرف حساب

حرف حساب داری اینجا بزن . . .

حـــــرف حساب

حرف حساب داری اینجا بزن . . .

جملات زیبا برای خدا


دانشجویی به استادش گفت:

استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم ان را عبادت نمی کنم.

استاد به انتهای کلاس رفت و به ان دانشجو گفت : ایا مرا می بینی؟

دانشجو پاسخ داد : نه استاد ! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت : تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید !



                                 *******************************

خدایا کمک کن اوضاعمان رو به راه شود ...

رو به راه مستقیم ...

 

جملات زیبا گیله مرد






                                                  ****************

خدا را دوست بدارید

حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید...



****************

           آرزو هات را یه جا بنویس و یکی یکی از خدا بخواه

                     خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره

               چیزی را که الان داری آرزوی دیروزته

*********************************************************

         

من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست

و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست به جای این که بگونه ای زندگی کنم که انگار خدایی نیست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدایی هست ...

**********************************************************


                                       

 

تو تنهایی خدا،اما نمی ترسی

نه وحشت میکنی ، نه با کسی هستی

تو همتایی نداری ، تا کست باشه

تو بی همخونه و بی همسفر هستی...

               مطهره احمدی    

____________________________________ 



به این حال غریب من،به این احساس دلسردی

خدا تنها تو بودی که ، به احوالم نظر کردی

چه شبهایی که ترسیدم،شبای خلوت و خاموش

سر سجاده خوابم برد، تو آغوشت شدم بیهوش

 

________________________________

دارم غرق میشم تو این لحظه ها

بدون ،بی تو دلگیره این روزگار

یه عمره که خیلی صبوره دلم

ولی بیشتر از این غریبم نذار

______________________________________

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد